ورود

آمار بازدید

0251194
امروز
دیروز
این هفته
هفته گذشته
این ماه
ماه گذشته
کل بازدیدها
284
709
3108
5986
19389
22728
251194

پیش بینی امروز
360

7.54%
17.87%
41.03%
9.07%
4.36%
0.16%
Online (15 minutes ago):4
4 guests
no members

Your IP:3.81.13.254

جزوه درس اصول طراحی پایگاه داده ها - نسخه 2.2


بنام خدا

 

نسخه شماره 2.2 از جزوه درس "اصول طراحی پایگاه داده ها" آماده بوده و از طريق لينكی که در ادامه مطلب آمده است می توانید دانلود نمایید.

Read More

توجه:

قبل از دانلود کردن جزوه این نکته را یاد آور می شوم که در تهیه نسخه 2.1 جزوه "اصول طراحی پایگاه داده ها" از مراجع زیر استفاده شده است است:

·         مفاهيم بنيادي پايگاه داده ها

نويسنده : سيد محمد تقي روحاني رانكوهي

·         بانك اطلاعاتي علمي كاربردي (جلد 1)

نويسنده: دكتر مصطفي حق جو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باتوجه به اینکه از نیمسال دوم سال تحصیلی 89-88 اینجانب برای این درس مرجع اصلی خود را به کتاب "Data Base System Concepts" تغییر داده ام لذا یاد آور می شوم که نسخه شماره 3.0 بر اساس این کتاب در دست تهیه می باشد، و دقت داشته باشید که این نسخه از جزوه برای اطلاعات بیشتر در اختیارتان قرار می گیرد، و برای این درس مرجع اصلی کتاب زیر خواهد بود:

 

 

 

·         Data Base System Concepts

نويسنده: Silberschatz

 

 

 

 

پیشگفتار

 

ما تلاش كرده ايم در این جزوه تمام سرفصلهای درس پوشش داده و مطالب مفيدي را در اختيار شما قرار دهيم تا شما با خواندن آن كلياتي را از درس بدست آوريد. در مورد این جزوه یادآوری این نکته مهم، ضروری است که  این جزوه جهت کمک به دانشجویان در کاهش یادداشت برداری، ترسیم شکلها،  مثالها در هنگام تدریس بوده است. بنابر این در کنار این جزوه، هر دانشجو مطابق با ذوق و سلیقه خود، جزوه ای دست نویس خواهد داشت که حاوی یادداشت ها به منظور تکمیل و تفهیم این جزوه است. این جزوه، ادعای جایگزینی مراجع اصلی این درس را ندارد بلکه تنها خلاصه ای از مطالب مهم از مراجع درس است. در گردآوری این جزوه از سه کتاب معرفی شده در بالا استفاده شده است.

 در اینجا لازم است از تلاش تمام دانشجویانی که اینجانب را در تدوین این جزوه یاری نموده اند کمال تشکر را داشته باشم.  همچنین یاد آور می شوم که در اين جزوه احتمال اشتباه وجود دارد، به این جهت در مطالعه مطالب جزوه دقت کافی را داشته باشید.

از دانشجويان عزيز تقاضا مي‌شود در مطالعه مطالب آن دقت كافي را داشته باشند و وجود هرگونه ايراد ، و همچنین نظرات و پیشنهادات خود  را یا از طریق وب سایت اینجانب یا به آدرس پست الكترونيكي اينجانب اطلاع دهید.

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  


لینک مربوطه برای دانلود جزوه:

DB_2.2.pdf


 

باتشكر

 علی چوداري خسروشاهي


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید