ورود

آمار بازدید

0273050
امروز
دیروز
این هفته
هفته گذشته
این ماه
ماه گذشته
کل بازدیدها
510
1302
7130
7401
19658
21587
273050

پیش بینی امروز
456

7.54%
18.18%
43.20%
8.34%
4.08%
0.15%
Online (15 minutes ago):3
3 guests
no members

Your IP:3.145.183.137

جزوه درس نظریه زبانها و ماشینها - نسخه 2.5


بنام خدا

 

نسخه شماره 1.7 از جزوه درس " نظریه زبانها و ماشینها " آماده بوده و از طريق لينكی که در ادامه مطلب آمده است می توانید آنرا دانلود نمایید.

 

Read More

 

nazarie_zaban_2.5.zip


لازم به توضیح است که این فایل zip دارای password می باشد. به این دلیل بر روی این فایل password قرار دادیم که این جزوه هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و دارای ایرادات زیادی می باشد که باید تصحیح شوند و تا برطرف شدن این ایرادات از انتشار عمومی آن معذوریم.

 

پیشگفتار

 

ما تلاش كرده ايم در این جزوه تمام سرفصلهای درس پوشش داده و مطالب مفيدي را در اختيار شما قرار دهيم تا شما با خواندن آن كلياتي را از درس بدست آوريد. در مورد این جزوه یادآوری این نکته مهم، ضروری است که  این جزوه جهت کمک به دانشجویان در کاهش یادداشت برداری، ترسیم شکلها،  مثالها در هنگام تدریس بوده است. بنابر این در کنار این جزوه، هر دانشجو مطابق با ذوق و سلیقه خود، جزوه ای دست نویس خواهد داشت که حاوی یادداشت ها به منظور تکمیل و تفهیم این جزوه است.

 این جزوه، ادعای جایگزینی مراجع اصلی این درس را ندارد بلکه تنها خلاصه ای از مطالب مهم از مراجع درس است. در گردآوری این جزوه از مراجع زير استفاده شده است:

 

1.       مقدمه‌اي بر نظريه زبانها و ماشينها

نویسنده: Peter Linz

مترجم: دكتر عبدالحسين صراف زاده

 

2.       عنوان اصلي: Languages and machines

عنوان فارسی: نظریه زبانها و ماشین‌ها

نويسنده : Thomas A.Sudkamp

 

 در اینجا لازم است از تلاش تمام دانشجویانی که اینجانب را در تدوین این جزوه یاری نموده اند کمال تشکر را داشته باشم.  همچنین در اين جزوه احتمال اشتباه وجود دارد، به این جهت در مطالعه مطالب جزوه دقت کافی را داشته باشید.

از دانشجويان عزيز تقاضا مي‌شود در مطالعه مطالب آن دقت كافي را داشته باشند و وجود هرگونه ايراد ، و همچنین نظرات و پیشنهادات خود را از طریق وب سایت شخصی اینجانب به آدرس www.akhosroshahi.ir و یا از طریق پست الكترونيكي اينجانب اطلاع دهند.

 

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

 

باتشكر

 علی چوداري خسروشاهي

 



 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید